Zakaz swobodnego dostępu mieszkańców do budynku Zarządu Dróg Miejskich
W związku z zagrożeniem epidemicznym, Zarząd Dróg Miejskich w Gliwicach wprowadza ograniczenie w dostępie do budynku ZDM dla interesantów.
Od 16 marca br. sprawy urzędowe można załatwiać kontaktując się telefonicznie z Biurem Obsługi Interesantów ZDM, pod numerami : 32 30-08-601 lub 32 30-08-602 lub mailowo: zdm@zdm.gliwice.eu.
Zachęcamy, aby wszelkiego rodzaju zapytania i wnioski kierować do Zarządu Dróg Miejskich, korzystając z elektronicznej platformy ePUAP
a następnie przekazywać na adres mailowy: zdm@zdm.gliwice.eu.
Do budynku Zarządu Dróg Miejskich będą mogły wejść wyłącznie osoby, załatwiające sprawy wymagające bezwzględnie osobistego stawiennictwa. Konieczne będzie wcześniejsze telefoniczne ustalenie konkretnego terminu.
UWAGA! Wprowadzone zmiany w organizacji pracy Zarządu Dróg Miejskich mogą wydłużyć czas załatwiania spraw. Liczymy na Państwa wyrozumiałość.